Ieeja :: Labirints :: Vēlos iebilst

Esi novērojis kādu nejēdzību satiksmes drošības jomā? Izliec savu sašutumu te:

Tavs vārds:

E-pasts:

Tēma:

Teksts:

Kods no attēla: Drošības kods (noklikšķiniet uz attēla, lai nomainītu kodu)

« Jaunāki

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186  187  188  189  190  191  192  193  194  195  196  197  198  199  200  201  202  203  204  205  206 

Vecāki »

Deglava ielas jaunais aplis

Ainārs 11.06.2008. 12:07 | Komentāri: 0

Sveiki!
Bija liels prieks par Deglava, Kaivas un Lubānas ielu krustojuma sakārtošanu. Bija un izbija! Es dzīvoju privātmāju ciematā blakus lielveikalam Depo. Apļa izbūve iet uz beigām, tāpēc darbu sākuši svītru vilcēji. Par lielu pārsteigumu visiem ciemata iedzīvotājiem, Lubānas ielai pa vidu no apļa līdz Ulbrokas kapiem ir uzkrāsota nepārtrauktā dubultā līnija. Agrāk bija atļauts kreisais pagrieziens Lubānas ielā no apļa puses, lai iegrieztos ielā blakus Lukoil benzīntankam. Tagad lai nokļūtu ielā, kas savieno veselu ciematu ar ārpasauli, mums jābrauc 1km līdz Ulbrokas kapiem, jāapgriežas pretējā virzienā un jābrauc atpakaļ. Pie kapiem riņķī griežas arī tie apzinīgie autobraucēji, kuri nepārkāpjot noteikumus vēlas nokļūt lielveikalā Depo. Lai veiktu šo manevru,izveidojas rinda. Atļautais max. ātrums šajā vietā ir 70km/h. Kreisais pagrieziens taču ir daudz mazāk bīstams nekā apgriezšanās pretējā virzienā! Turklāt no jaunā apļa uz Lubānas ielu var nogriezties tikai pa vienu joslu, bet tālāk ir divas. Smieklīgākais ir tas, ka kreisais pagrieziens no Lubānas ielas starp kapiem un Saharova ielu ir atļauts 17 vietās, bet uz dzīvojamo rajonu un Depo ne!
Pieļauju, ka šāda attieksme pret ciemata iedzīvotājiem ir tāpēc, ka tas teorētiski neatrodas Rīgā, bet gan Rīgas rajonā- šajā vietā Rīgas robeža iet gar pašu ielas malu. Visās pārējās 17 vietās, kur atļauts kreisais pagrieziens, robeža ir tālāk no ielas.
p.s. Pie tā paša nelaimīgā ielas gala ir izveidota jauka stāvvietiņa kā reiz priekš ceļu policijas auto. Interesanti vai šajā bankomātā dežūrēs Rīgas vai rajona policisti ;)))

Pāreja Šķirotavā

airits 11.06.2008. 10:28 | Komentāri: 0

Sveiki!
Ir jauki, ja tiek remontēti gājēju celiņi, taču tas, kas uztaisīts Škirotavā pie jaunuzceltā Terorisma upuru pieminekļa man neko citu neatgādina, ka tikai vārdus no slavenās dziesmas \"ceļš uz elli\". Kādreiz bija kāpnes no dzelzceļa uzbēruma Škirotavas stacijā uz Lokomotīves ielu. Tagad tā nolikvidēta un izveidots slīps celiņš. Viss itkā smuki, toties puika brauca ar skrituļslidām un tikai pateicoties luksofora stabam neizlidoja uz brauktuves. Nekādu margu nav ! Redzēs, kā būs, kad uzkritīs sniedziņš un sīči izveidos ledus celiņu. Var jau cerēt uz otru silto ziemu, bet ja nu nejauši piesalst...


Airits

jautajumi

Vilnis 11.06.2008. 08:13 | Komentāri: 0

Labdien.

Paldies par jauko raidījumu, bauda skatīties.

Man ir daži jautājumi un varbūt ideja kādam sižetam:

1)vai kādi noteikumi reglamentē ceļu uzkopšanu pēc satiksmes negadījumiem? Lielākās negadījumu seku atlūzas parasti tiek savāktas, bet stiklu un lukturu lauskas uz ceļa mētājas nedēļām – kamēr vadītāji visus stiklus ar savu auto riepām „neuzlasa” un neaizved tālāk.

2)Dzirciema un Buļļu ielas riņķveida kustības krustojums – gadiem auto tiek novietoti krustojumā (īpaši vakara stundās pie laimētavas ) un traucē transporta kustību. Šo krustojumu šķērso arī trolejbusu maršruts, un nākas labo pagriezienu veikt no kreisās joslas. Nekad nav redzēta policija sodām šos vadītājus.

Ar cieņu,

Vilnis

Regresa prasība

Daina 10.06.2008. 12:35 | Komentāri: 0

Labdien! Varbūt kādam ir pieredze, idejas, komentāri sekojošā situācijā. Cik saprotu, 2007.gada oktobrī OCTA likumā pieņemtās izmaiņas dod iespēju apdrošināšanas kompānijai iesniegt regresa prasību pret negadījumu izraisījušo vadītāju arī gadījumos, kad nav runa ne par braukšanu reibuma stāvoklī, ne par rupju noteikumu pārkāpumu, bet tikai par saskaņotā paziņojuma neiesniegšanu. Konkrētajā situācijā pat ir KASKO kompānijas (kurā vērsās negadījumu izraisījušais vadītājs) eksperta bildes, kurās ir fiksēts mašīnas stāvoklis pēc negadījuma. Vai kādam ir pieredze tiesājoties šādā situācijā? Kādas ir izredzes?

Nobrauktuve no Akmens tilta

Vadims 08.06.2008. 22:57 | Komentāri: 0

Labdien.Gribetos noskaidrot tadu lietinu:Nobrauktuve no Akmens tilta virziena uz centru.2007.gada pirms remonta bija horizontalais apzimejums,kurs precizi noradija,ka kreisa rinda iet uz apgriesanu uz krastmalu,bet pa labo rindu braucosas masinas var pagriezties uz 2 rindam pa labi.Tagad apzimejum likvidets un katru dienu sanak parpratumi.Respektivi,tie,kas brauc pa kreiso rindu,censas iebraukt pirms tiem,kuri nogriezas virziena uz Stockmann.

26600471

vitalijs Babenko 08.06.2008. 01:30 | Komentāri: 0

situacija tada ,Biju vienreiz uz skati masinai sogad .Bet jautajums tats ,vaitad Csdd nevar norugulet masinai tuvas gaismas ,lai nebutu jamaksa atkartota skate???? Cik zinu dazas Valstis tadas stulbibas nenotiek !!! Godi sakot es neesmu apmierinats ar musu Valsts Skates sistemu!!!! ,bet ta ir jau cita tema.

traktortehnika

Mārtiņs 07.06.2008. 11:29 | Komentāri: 0

Es vēletos iegūt informāciju par traktortehnikas vadītāja tiesību iegūšanu.No cik gadiem kadu kategoriju,izmaksas, u.tt.
Būtu labi, ja jūs šo informaciju parādītu kādā no saviem raidījumiem.
Ja jūs rādīsiet tad lūdzu atraxtiet uz e-pasta adresi:mals4@inbox.lv

satiksme Rīgā

Normunds 06.06.2008. 12:36 | Komentāri: 0

Es bieži virzos uz centra pusi pa ropažu ielu(Ropažu un Brīvības ielas krustojums) zinu ka tur stāv zime kas norāda braukšanu joslās bet bieži vien man ir jāstās pār plecu vai neviens no pirmās joslas negrib braukt taisni kas zīmē nav atļauts. bet kāpēc cilvēki to zīmi neievēro to gan es vēl neesmu sapratis!

fotoradari

Romans 05.06.2008. 22:23 | Komentāri: 0

Zebra. Drošība un ātrums - 04.06.2008.noskatijos raidijumu kur redzams piefiksets parkapejs ar VW Jetta numuru DK-40 - apstulbu !!Istenibaa Dk-40 ir man piedeross VW Caddy ar kuru gadu jau netiek braukts.Jautajums -ja tik vienkarsi demo versijaa palabot redzamos nummurus -kur garantija ka realajaa nesaaks pienaakt \"kreisas\" soda kviitis par neizdariitiem parkapumiem.

fotokameras

mareks 04.06.2008. 23:03 | Komentāri: 0

Celu plicija grib uzstadit uz celiem fotokameras, lai iekasetu vairak naudas manu prat tas ir stulbi jo liela dala eiropas vinas ir izvietotas lai autovaditaji ieverotu brauksanas atrumu nevis lai valsts tiktu pie naudas . Zviedrija kameras ir bistamas vietas un dala pat nedarboja un ir izliktas bridinajumu zimes lai cilveki zinatu ka pec paris km bus fotokameras. Šlesers laikam grib tikt pie naudas lai pie jaunas majas jurmala tiek , ar paris miljoniem no Dzelscela tilta apgaismosanas laikam pa maz bij!