Ieeja :: Labirints :: Vēlos iebilst

Esi novērojis kādu nejēdzību satiksmes drošības jomā? Izliec savu sašutumu te:

Tavs vārds:

E-pasts:

Tēma:

Teksts:

Kods no attēla: Drošības kods (noklikšķiniet uz attēla, lai nomainītu kodu)

« Jaunāki

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186  187  188  189  190  191  192  193  194  195  196  197  198  199  200  201  202  203  204  205  206  207  208  209  210 

Vecāki »

Mukusalas aplis

Ivars 13.08.2008. 16:29 | Komentāri: 0

Es esmu nvērojis ka diegan bieži sanāk avarijas uz mūkusalas apļa - kapēc ??
Es tagad tā īsti nezinu vai nu es esmu pilnīgs auns un nemāku braukt pa apli vai nu arī visi pārējie to nemāk un tapēc ir tās avārijas. Man kautkā par laim nav gadījies iekļ\'t nevienā avārijā uz api - nez laikam jau tomēr es sajēdzu to kā braukt pa ali.

Varbūt pārstrīdiet mani - mukusalas aplim ir 3 braukšanas joslas - ja mēs braucam no jūrmalas puses - braucam lejā uz mukusalas apli - pašā lejā mum s ir 2 iebraukšanas joslas - nākošā izejā ir 2 izbraukšans joslas - tātad arī izbraukt no apļa var 2 mašinas vienlaicīgi - ārēja joslas mašina un vidējās joslas mašina. un nebūs nekādu avāriju uz apļa. Kad mācījos braukt mani mācija ka ārēja mala aplim ir domāt lai izbrauktu no apļa nevis brauktu tam apkārt. Bet te mums laikam likumi mainījušies un tagad visiem māca braukt apkārtpa ārējo joslu - nezinu man liekas ka tas ir pilnīgi nepareizi, un tas arī ir tas iemesls kapēc ir tik daudz to avāriju uz apļiem. Visās eiropas valstīs man liekas ka likumi uz auto ceļiem ir vienādi.
Pirmais vajadzētu pārbaudīt autoinstruktorus - vai viņi paši vispar zin ceļu satiksmes noteikumus ??? ja maca šādas muļķības ???

Brinumains luksofors!

Jekaterina 12.08.2008. 20:47 | Komentāri: 0

Kādu gadu atpakaļ Viestura un Meža prospektu stūri ielika \"gudrāko\" un dargako luksoforu mūsu pilsetā.Braucot katru vakaru no Sarkandaugavas pūses uz Viestura prospektu pamanīju kā mūms iedegas \"ZAĻAIS\" gandriz uzreiz pēc \"ZAĻA\" no Mežaparka puses.Tur tikai sakas kustība un mums arī atļauts braukt! Ir vērts paskatīties.

Tiesibas

VALDIS 10.08.2008. 16:11 | Komentāri: 0

Un vel musu valsti ir visgrutak un sarezgitak iegut tiesibas uz jeb kuru kat,.Bet avariju skaita un kulturas brauksanas es 1. vieta.
Pastastiet raidijumos ka var iegut A,B kat, Vacija ,Irija ,Anglija

Motocikli

VALDIS 10.08.2008. 16:02 | Komentāri: 0

Ja kartot A kat. tad visiem ,tada pati situacija ir ar OCTA. Skuteram nevajag kas maksas ,bet 125kub, apdrosinataja biroja pat nezina vajag vai ne.Bardaks
Ja brauc pa celu tad visim.

Motocikli

VALDIS 10.08.2008. 15:55 | Komentāri: 0

Man ir B,C kat. auto nepartrauktais stazs 18 gadi.
Cik es sapratu drikstu braukt B.kat. ar skuteru un mociti 125 kub.pa Rigas ielam un visiem celiem.Jautajums?Kapec nedrikst braukt ar 500 un vairak kub.nekartojot A.kat it ka braucot ar 50 vai125.nevar ari sataisit tadas ziepes ka turies!

Fotoradari

Oskars 09.08.2008. 02:09 | Komentāri: 0

Vai tiesa, ka Zivtiņa kungs atkal ir pazeminājis fotoradaru pieļauto toleranci līdz +10 km/h?
Cik atceros, pēc pirmās dienas demonstrācijas medijiem šī tolerance tika palielināta no +10 uz +20 km/h.
Kādas ir Jūsu domas šajā sakarā?

Ceļu krustojums.

Ilze 08.08.2008. 16:43 | Komentāri: 0

Sveiki,šat tad, kad ir iespēja, joprojām skatos Jūsu raidījumu, tiesa gan atkārtojums vairāk. Arī pati esmu šoferis un dien dienā iznāk braukt ar mašīnu gan uz darbu, gan no darba. Dzīvoju Baldonē un darba vieta atrodas Rīgā, tāpēc ik dienas nākas mērot ceļu no Baldonas uz Rīgu un atpakļ. Domāju, ka neesmu vienīgā kurai ir iebildumi pret Rīgas -Bauskas šosejas krustojumu aiz Ķekavas apļa, kur ir pagrieziens uz Skaistkalni. Esmu braukājusi pa dažādiem ceļiem un novērojusi, ka šāda veida krustojumos vai vietās mēdz būt zīmes ar ātruma ierobežojumu vismaz 70, bet šajā vietā pie Čagām tādas nav. Šā gada ziemā tur notika smaga avārija, pēc kuras lielākā daļa bruacēju cerēja ieraudzī vismaz kaut kādus ātruma ierobežojumus, bet nekā. Tāpat nejēdzīgi man liekas šī zaļā saliņa, kas regulāri tiek nobraukāta, jo diennakts tumšajā laikā vēlotie nogriezties Skaistkalnes šosejas virzienā ir jābrauc \"uz aklo\". Par cik uz šī ceļa ir ļoti intensīva satiksme un pretī nāk nemitīgi mašīnas, tev ir jāprot ar tuvajiem uguņiem braucot uzminēt, orientējoties pēc gaismu atstarojošās ceļa norādes, kas atrodas uz zaļās saliņas vidus, kur apmēram varētu ,būt šis pagrieziens + tev ir jāprot nostāties tā lai pretī braucošie tev neieskrietu purnā, savukārt aizmugurē stāvošie nenorautu tev sāna spoguļus mēģinot tikt garām pa labo pusi. Ir bijuši arī gadījumi, kad aizmugurē braucošais, kaut arī man jau ir ieslēgts kreisais pagrieziens un taisos veikt manevru,apdzen lielā ātrumā mani pa kreiso pusi. Jāsaka gan , ka pēc šādiem gājieniem man aukstas kājas paliek, jo bail iedomāties, kas varēja notikt, ja es būtu jau uzzsākusi manevru un, kas notiktu gan ar mani un bērnu kura sēdeklītis atrodas automašīnas kreisajā pusē tieši aiz autovaditāja sēdekļa.Atceros pirms gadiem 3-4 kad jūsu raidījumā bija runa tieši par šo krustojumu, kāds ierēdnis stāstija, ka šis krustojums tiks pārtaisīs un būs papildjoslas utt.tad kad tiks veikts remonts ceļa posmā Iecava - Ķekava (VIA BALTIC ceļa ietvaros). Nu jau divi gadi kā šis remonts tika pabeigts, bet izmaiņas šai krustojumā kā nemanu tā nemanu vienīgi zīmes STOP un DODIET CEĻU ik pa brīdim tiek samainītas. Lieki teikt, ka ceļa remonts tika izbeigts tieši pirms ši krustojuma un solītās papildjoslas tā arī līdz ši dienai vēl nav tapušas.

raidījums

Māris 07.08.2008. 15:04 | Komentāri: 0

Noskatoties pēdējo raidījumu par nejēdzību Zemgaļu un Dzērbenes ielu krustojumā, tā īsti arī nesapratu, kur ir tā nejēdzība. Raidījuma vadītājs norādīja, kakrostojumā nav ceļa zīmes \"206\"(Dodiet ceļu) un tāpēc visi brauc kā grib. Bet es skaidri redzēju, ka pie krustojuma ir uzstādīta ceļa zīme\"529\"(Dzīvojamās zonas beigas)un Ceļu satiksmes notikumu 157. punkts nosaka, ka izbraucot no dzīvojamās zonas, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš citiem stiksmes dalībniekiem. Kāpēc jātērē nauda un jāuzstāda vēl viena ceļa zīme, ja esošā jau nosaka, ka jādod ceļš? Es domāju, ka lielākā šoferīšu daļa to nemaz nezin, jo noteikumus reti kurš pārlasa, bet par to, ka Timrota kungs to nezināja, es esu sašauts.

\"dzeltenā\" gājēju pāreja

Boriss 07.08.2008. 04:26 | Komentāri: 0

Lūgums uzstādīt kaut gan papildus \"dzelteno rāmīti\" uz ceļa zīmi \"gājēju pāreja\" Daugavgrīvas ielā autobusu pieturā \"Ūdens iela\",jo šajā mēnesī atkal bija kārtējais upuris. Ceļa zīme ir neredzama tumšā vai sliktā laikā. Vādītāji,esiet uzmanīgi! Daudz cilvēku šajā vietā jau gāja bojā..

Teika (Zemgaļu - Dzērbenes)

Ieva 07.08.2008. 04:09 | Komentāri: 0

Seiki!!!
Tikko skatījos Zebru (vispār nekad to nedaru), un pirmais sižets, ko redzēju, ir par Teikas rajonu - Zemgaļu un Dzērbenes ielu krustojumu. Stāsts ir par to, ka uz Zemgaļu ielas nav uzstādīta zīme \"dodiet ceļu\", kā arī Dzērbenes ielā nav zīme \"galvenais ceļš\". Līdz ar to it kā darbojas labās rokas likums. Diemžēl raidījuma veidotāji laikam neievēroja, ka, izbraucot uz Dzērbenes ielas, beidzās dzīvojamā zona. Mūsu valsts ceļu satiksmes noteikumu 157. pants ir tāds: \"Izbraucot no dzīvojamās zonas, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš citiem ceļu satiksmes dalībniekiem.\" Sanāk, ka Dzērbenes iela vienalga ir galvenais ceļš.