Ieeja :: Labirints :: Vēlos iebilst

Esi novērojis kādu nejēdzību satiksmes drošības jomā? Izliec savu sašutumu te:

Tavs vārds:

E-pasts:

Tēma:

Teksts:

Kods no attēla: Drošības kods (noklikšķiniet uz attēla, lai nomainītu kodu)

« Jaunāki

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186  187  188  189  190  191  192  193  194  195  196  197  198  199  200  201  202  203  204  205  206  207  208  209  210  211  212  213  214  215  216  217  218  219  220  221  222  223  224  225  226  227  228  229  230 

Vecāki »

Uzmanieties soda punkti.

Māris 11.06.2009. 09:50 | Komentāri: 0

Gadijās tā ka neievēroju labā pagrieziena papildsekciju luksaforam un veicu labo pagriezienu pie degoša zaļā signāla palaižot tos kuriem ir priekšroka. Diemžēl to ievēroja policija. Kā izrādās papildsekcijas neievērošana kaut arī deg zaļais signāls tiek pielīdzināta krustojuma šķērsošanai pie sarkanās gaismas par ko tiek pa kluso piešķirti 4 soda punkti. Pa kluso, jo nedz policists kas konstatēja nedz policists kas lietu izskatija par soda punktiem mani neinformēja tikai par sodu latos kas ir no 20-100Ls. Ja būtu informējuši būtu centies to apstrīdēt jo sods ir paredzēts par degoša aizliedzošā signāla neievērošanu, bet nevis par nedegošā atļaujoša signāla (papildsekcijas) neivērošanu.
Tā kā vaidzētu painteresēties vai attiecīgā soda piemērošana par papildsekcijas neievērošanu ir vispār attiecināma uz konkrēto pārkāpumu jeb tā ir policijas brīva interpretācija.

CSDD kārtējā stulbība

Ardis 10.06.2009. 21:03 | Komentāri: 0

pajautājiet CSDD atbildīgajām amatpersonām ko viņi vēlas panākt Brīvības un Šmerļa ielas krustojumā pie 4 troleibusa galapunktaun izbūvējot šo neērto un nevajadzīgo drošības saliņu ielas vidū, kāda jēga? lai cilvēki tumšā laikā vai pēc pirmā sniega dauzītu riteņus? kas apmaksās remontu? lai izbrauktu, vadītājam jābūt īpaši izveicīgam. paskaidrojiet, kam Latvijā vajadzīgs CSDD un par ko viņi saņem naudu? viņi bieži izstrādā ļoti dīvainus risinājumus piem. Strēlnieku, Dzirnavu un Mednieku ielas apļveida kustības izveidošana, aplamās ceļu zīmes pie Lido centra Krasta ielā, Elizabetes un Vīlandes ielā STOP zīmes nav līdz šim, lai gan bez tās satiksme ir apdraudēta.

Satiksmes nedrošība

Uldis 08.06.2009. 21:33 | Komentāri: 0

Labdien,Pauli!
Būtu ļoti jauki, ja Jūsu filmēšanas grupa varētu uztaisīt sižetu par tramvaja sliežu šķērsošanu Imantā, Dammes ielā! Lai šķērsotu tramvaju sliedes ar automašīnu, nepieciešams automašīnu apstādināt gandrīz uz sliedēm, jo koki aizsedz redzamību abos virzienos! Pie tam, uz Dammes ielas ir 2 pārbrauktuves un abas ir ļoti bīstamas autovadītājiem. Saprotu, ka koki un zaļumi mūsu pilsētai ir vajadzīgi, bet pirmā vietā ir CILVĒKS! Lai zaļie šoreiz pastāv pie ratiem! :)

autoceļš Rīga - Jelgava

Linards 08.06.2009. 16:01 | Komentāri: 0

sveiki!
gribētu ieteikt aizbraukt uz Dalbi, kas atrodas uz autoceļa Rīga - Jelgava, aiz Olaines un paskatīties uz kārtējo satiksmes drošības \"varoņdarbu\"..pavisam nesen tur tika izbuvēta regulējama gājēju pāreja (kas jau ir pilnīgs idiotisms manā skatījuma uz ceļa ar divām joslām katrā virzienā). tagad tur tika uzstādīts gājēju tilts...labāk, protams, nekā luksafors. bet...braucot Rīgas virzienā aiz šī tilta ir uztaisīta apgriešanās pretējā virzienā.lai šo joslu izbūvētu, ir uztaisīts izbīdījums, kas ieiet agrakajā otrajā joslā un sanāk veikt diezgan apšaubāmu manevru uz labo pusi. un tāds izbīdījums ir ne tikai šis apgriešanaās joslas sākumā, bet arī beigās...pat bail iedomāties, kas var notikt ar tiem šoferīšiem, kas nebrauc ikdienā pa šo ceļa posmu..vēj jo vairāk, ja tajā posmā tiks atjaunots ātrums 90 km/h...un kas notiks ja agrā rīta stundā, ziemā, tumsā,tāds manevrs būs jāveic smagajai mašīnai ar puspiekabi...

satiksme

Kārlis 07.06.2009. 10:08 | Komentāri: 0

Sveiks,Paul! Gribētu vērst Tavu uzmanību uz kārtējo krustojumu Rīgas ielās,kur ,manuprāt,ir zināmas nepilnības satiksmes organizācijā. Soreiz tas ir Deglava un Ulbrokas ielas krustojums.Ir ļoti jauki,ka tika paplašināta Deglava iela un izveidotas 2 braukšanas joslas katrā virzienā arī šajā rajonā:). Ir tā,ka ,braucot pa Deglava ielu virzienā no centra,pirms krustojuma ar Ulbrokas ielu,ir uzstādītas sekojošas norādījuma zīmes par braukšanas virzienu joslās.(515,513,516)Tātad ,braucot pa pirmo ,malējo joslu,noteikumi atļauj turpināt arī taisnvirziena kustību. Diemžēl tas nav iespējams,jo pēc krustojuma nav uzstādītas nekādas zīmes,kas ierobežotu transporta līdzekļu apstāšanos un stāvēšanu,kā rezultātā reāli braukšanai no 2 joslām tālāk var izmantot tikai vienu. Domāju ,ka tādā veidā noteikti netiek atvieglināta transporta kustība šajā ielas posmā.

LTAB - Bonus malus sistema

Raivis 05.06.2009. 12:46 | Komentāri: 0

Sveiki!
Esmu drusku izbrinits par Bonus-malus sistemu, ka ta vispar funkcione.
Piemers, es iegadajos masinu junija, noperku uz gadu octa, pec logikas nakamgad man vajadzetu but 7 klasei, bet ne, man ir 6 klase, jo redziet LTAB apkopo datus tikai 1x gada un tas ir septembri.
Tas nozime, ka pilniba visi autovaditaji pirmo gadu zaude vienu klasi. Sogad man vajadzetu but 7 klasei, bet ir 6 un tikai nakamgad, kad jau vajadzetu but 8, ir tikai 7.
Tas noteikti ir izdevigi apdrosinatajiem, bet toties negodigi pret pateretajiem.
Nesaprotu, ka var but tada demokratija. Galu gala, nav jau gruti redzet pec manas OCTA polises, ka pagajis jau ir vesels gads un noteikti si polise tiek registreta kopeja datubaze, kura ir ari pieejama LTAB.
Ceru ka Pauls izskatis so lietu.

ceļu sat. not.

sandis 04.06.2009. 19:44 | Komentāri: 0

paul, esmu izbrinits par tavam zinasanam csn. kapec krustojuma nepieciesams horizontalais markejums(kas tas tads) gajejiem. runa par krustojumu pie sn daugava.csn 22 punkts nosaka gajeji skerso brauktuvi...... krustojuma pa iedomatu ietvju vai nomalu turpinajumu....

Dzīvojamā zona un velobraucējs

Kārlis 04.06.2009. 10:49 | Komentāri: 0

Sveiki. Gandrīz katru dienu braucu darbu ar velosipēdu. Braucu pāri vanšu tiltam un tad gar Latvijas banku pa Torņa ielu šķērsoju Noliktavas ielu (tieši pretī Arsenāla ieejai). Viss jau būtu labi, tikai daudzi autovadītāji nepamana ka tā jau ir dzīvojamā zonā (zīme ir uzstādīta Arsenāla ielas un Torņa ielas krustojumā), turklāt, ja pamana, tad nezin noteikumus, ka gājējiem un vellobraucējiem (atrodoties uz velosipēda, nevis stumjot) ir priekšroka. Vienu reizi jau gandrīz uzbrauca speciāli man virsū šķērsojot minēto krustojumu (jo tas gudrinieks arī teica, lai stumju pāri, bet viņam norādīju uz zīmi un īsti nemācēja neko nopietni atbildēt) un vēl vienu reizi speciāli nedeva ceļu, man gandrīz iebraucot džipā (arī pārmainījāmies ar vardiem - viņš teica - nokāp no riteņa, es teicu, lai paskatās uz to zilo zīmi uz ko viņš vairākas reizes tikai spēja atbildēt - nokāp no riteņa). Šie ir tikai divi spilgtākie gadījumi, kur ir parunāts ar autovadītājiem, bet nereti var ievērot, ka daudzi nelaiž arī gājējus un nepārzin šīs zīmes noteikumus. To izteikti arī var novērot, kad autovadītāji no Z. Annas Meirovica ielas iegriežās vecrīgā uz Smilšu ielu, kur arī ir uzstādīta dzīvojamās zonas ceļa zīme.
Tāpēc varbūt kādā no jūsu raidījumiem varētu lieku reizi atgādināt šīs ceļazīmes (dzīvojamā zona) noteikumus.

TēriņuCēres jaunais krustojums

Didzis 04.06.2009. 09:32 | Komentāri: 0

Sveiki. Nu jau vairākus mēnešus tiek rekonstruēts Tēriņu un Cēres ielu krustojums.Darbi jau padarīti tiktāl,ka var iedomāties kā būs kad objekts tiks nodots ekspluatācijā.Vēlos jums piedāvāt izbraukt šo krustojumu no Cēres ielas veicot labo pagriezienu Mārupes virzienā ar visparastāko vieglo automobīli un pēc tam atkārtot šo pašu pagriezienu ar nelielu busiņu (teiksim VW Caravelle).Varbūt,lai sižets būtu interesantāks to varētu veikt kāds autosportists un parasta mājsaimniece no Mārupes....

Bezsakars veikala stāvvietā

Edgars 03.06.2009. 22:17 | Komentāri: 0

Šodien sapratu, ka neko nesaprotu:) vai arī kārtējo reizi kāds formāli izpildījis kādas prasības, īpaši visā neiedziļinoties un tādējādi radot puikiem no municipālās policijas pelnīt naudu valsts kasei un savām pusdienām. Runa ir par autostāvvietu pie veikala \"Būvniecības ABC\" un IKI ( bijušais \"Debessmanna\" ) Mūkusalas ielā. Esošo situāciju pagrūti būs aprakstīt, bet centīšos. Proti, stāvvietā ir nelielas saliņas, kas sadala stāvvietu. Tuvāk durvīm ir izvietotas stāvvietas cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, kas iezīmētas ar atzīmēm uz asfalta vienā pusē saliņai, tuvāk durvīm. Skatoties no veikala durvīm, par to vēsta arī zīme \"invalīdu stāvvieta 15 m\". 15m tālāk, saliņas vidū, arī no otras puses braucošiem ir tāda pati zīme. Jautāsiet, kur juceklis? Pirmais, nevar saprast vai tā zīme attiecas uz abām saliņas pusēm, kaut iezīmētas vietas ir tikai vienā pusē. Otrs, vēl jautrākais, viena invalīda vieta pusē, kur ir atzīmes uz asfalta, ir iezīmēta ārpus tās zonas, ko ierobežo zīmes. Ja šoferis pacēlis galvu vadās pēc izvietotajām ceļazīmēm, ir liela iespēja nolikt auto šajā vietā, kur ir atzīme uz asfalta. To visu pamanīju, jo noliku mašīnu otrā pusē saliņai, kur it kā beidzas zīmes darbības zona, ja maz uz to pusi tā attiecas un vēroju kā municipāļi rakstīja protokolu auto īpašniekam, kurš bija nolicis savu spēkratu šajā stāvvietā un izbrīnīts centās diskutēt, ka auto novietojis ārpus zīmes darbības zonas. Kas tad īsti ir jāņem vērā, ja ir gan zīme, gan atzīme uz asfalta un abas rāda atšķirīgi? Un vai šādas zīmes attiecas tikai uz vienu saliņas pusi vai abām? Un vai tiešām municipāļiem būtu jāizmanto šāda divdomīga situācija, jo pietika jau \"garīgo invalīdu\", kas bija salikuši nepārprotamajās invalīdu vietās?