Ieeja :: Labirints :: Vēlos iebilst

Esi novērojis kādu nejēdzību satiksmes drošības jomā? Izliec savu sašutumu te:

Tavs vārds:

E-pasts:

Tēma:

Teksts:

Kods no attēla: Drošības kods (noklikšķiniet uz attēla, lai nomainītu kodu)

« Jaunāki

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186  187  188  189  190  191  192  193  194  195  196  197  198  199  200  201  202  203  204  205  206  207  208  209  210  211  212  213  214 

Vecāki »

Zemitānu tilts

Jānis Ratnieks 14.10.2008. 10:04 | Komentāri: 0

Paldies ierēdņiem, kas izdomāja sabiedriskā transporta joslu izveidot uz Zemitānu tilta visā tā garumā. Tagad pa to brīvi brauc trolejbusi (reizi pāris minūtēs, ne biežāk), toties automašīnu rindas no pilnās Ieriķu ielas stiepjas vēl arī pa diezgan tālu no tilta esošajām Kastrānes un Vaidavas ielām. Bija saprotams, ka josla bija nepieciešama, jo sabiedriskais tr-ports pirms tam knapi kustēja, bet tā tas bija līdz uz tilta esošajai pieturai. Tālāk no tās kustība arī pirms šīs joslas ieviešanas ritēja pietikami raiti. Tagad ir mākslīgi izveidots pudeles kakls, jo pirmajā joslā drīkst iebraukt tikai 10 m pirms luksofora, trešā josla vienmēr pilna ar automašīnām, kuras grib veikt kreiso pagriezienu. Tā nu lielākaijai daļai Purvciema, Mežciema, kā arī visu aiz tiem atrodošos ciematu (Sunīšu, Upesciema u.tml.) iedzīvotāju jāizvēlas, vai braukt pa vienu joslu pirms Čaka un Pērnavas ielu krustojuma, vai jau tā pārpildīto Brīvības ielu. Un protams, kad ir vislielākai korķis minētajās vietās, kā jūs domājat, kas stāv Zemitānu tilta apakšā. Protams mūsu mīļā CP, jo tādās reizēs ir ne mazums cilvēku, kuri sašutumā iebrauc sab.tr-ta joslā, nekādi (!!!) netraucējot sab.tr-tam, bet tādējādi formāli pārkāpjot noteikumus, un kurš tad CP laidīs garām tādu ķērienu?

šoseja Rīga - Daugavpils

James 11.10.2008. 23:37 | Komentāri: 0

Pamazām, pamazām satiksme jomā kaut kas tiek darīts, lai to sakārtotu, bet diemžēl nekas netiek darīts ar domāšanu un plānošanu. Par Rīgas - Daugavpils šoseju posmā pie Salaspils. Visu vasaru piecietām neērtības, lai tikai šo posmu savestu kārtībā. Darbi bija pamatīgi - izraka pamatīgu daļu grunts, piepildīja ar jauniem slāņiem, lai nesēstos, skaisti un gludi noasfaltēja, savilka strīpas, uztaisīja jaunas nogriešanās joslas uz Salaspili, lai atstātu divas brīvas joslas Ogres virzienā. Visur tiek saliktas jaunas zīmes un kas pats iepriecinošākais - tās tiek izliktas savlaicīgi, piemēram, lai no Ogres puses braucot uz Kauņu uzbrauktu uz estakādi, zīme jau ir laicīgi pamanāma, nevis kā agrāk pēc nobrauktuves. Un tomēr kaut kas tiem projektētājiem/plānotājiem/pasūtītājiem ar galvu nav īsti kārtībā - vai tiešām pie vienīgās gājēju pārejas (iepriekš bija pat divas) uz šosejas nevarēja ierīkot brīdinošu gaismas signālu vai vēl labāk izgaismot šo gājēju pāreju? Tā kā šo maršrutu braucu ikdienu, tad labi zinu, ka tumšajos gadalaikos vismaz 2 - 3 cilvēki tiek notriekti uz gājēju pārejas, nemaz nerunājot par to, cik \"vilcieņi\" tiek uztaisīti bez gājēju notriekšanas. Neviens taču nebrauc Salaspilij cauri ar ātrumu 50 km/h. Protams, var jau vainot gan vadītājus, kas standartā brauc ar 69 km/h, gan gājējus, kas pašpārliecināti dodas pāri neizgaismotai pārejai, taču vai tiešām ceļa posmā, kas izmaksāja n-miljonus latu, nevarēja uzlikt 2 spilgtus gaismas stabus???
Vēl šajā kontekstā - izbraukājot Lietuvu esmu novērojis, ka tur guļošie policisti ir gandrīz pie ikkatras gājēju pārejas, pat reizēm 2 - 3, tai skaitā uz pārejām, kas atrodas uz šosejām, kur atļaitais ātrums ir 70 km/h. Interesanti, ka tie guļošie policisti ir laikam cita EU standarta, jo nav tik traucējoši auto, tos var pārbraukt arī ar 30 - 40 km/h stundā, lai nepārsistu karteri vai nenoliktu zobus uz stūras rata. Kāpēc pie mums guļošo policistu standarti ir tādi, ka visiem no tiem pupmas metas, bet kaimiņzemē ar to palīdzību tiek glābtas dzīvības?

CSDD 1.d braukšanas atļauja

Jānis 10.10.2008. 16:20 | Komentāri: 0

Sveicināti,
Pašam ir radusies situācija, ka nepieciešams izņemt/izprintēt vienas dienas atļauju, lai nokļūtu uz Teh.apsk. Bet nu jau vairākas dienas mēģinot to izdarīt CSDD mājas lapa izmet FATAL ERROR!!! Ko man tagad darīt!? Vai tad viņi nereklamē, ka tas ir pavisam vienkārši izdarāms!!!
Ar nežēlīgu cieņu pret CSDD,
Jānis

Dienvidu tilts

Anitra 09.10.2008. 16:43 | Komentāri: 0

Anitra 09.10.2008.
Braucu šodien no Rāmavas uz Rīgas pusi,pa labi pagriezos pie jaunā tilta...citam lielāks,citam mazāks samulsums,jo priekšā pie apgriešanās zīmes ķieģelis...brauc tālāk kā nu kurš,cits meklē jauno ceļu,cits brauc zem ķieģeļa...Bet policistiem gan viss jau skaidrs,stāv aiz stūra un ķer tos,kas brauc zem neatļautās zīmes.Labi strādā policija,nekad neapjūk!

kustība sab. transporta joslā

Ilmārs 08.10.2008. 23:17 | Komentāri: 0

Rīgā, uz Slokas ielas, no Kuldīgas līdz Mārtiņa ielai, ir ieviesta sab. transporta josla, pa kuru, pēc satiksmes noteikumiem, nevienam citam kustība nav atļauta. Ja šī josla būtu izvietota brauktuves labajā pusē un nebūtu atdalīta ar nepārtrauktu līniju, tad pagrieziens pa labi būtu jāveic no šīs joslas. Bet ja tā ir izvietota kreisajā pusē, vai pagrieziens pa kreisi arī būtu jāveic iebraucot šajā joslā? Tad jau zūd šīs joslas jēga šajā ceļa posmā. Kā tad i, ko?

jautājums

guna 08.10.2008. 23:06 | Komentāri: 0

braucot pa gunāra astras ielu virzienā uz Teiku aiz dzelzavas ielas vietā, kur ir apgriešanās pretējā virzienā līnijas uz ceļa sazīmētas tā, ka jāapgriežas no labās puses, nevis kreisās, kā parasti ... tur rodas visādi sajukumi ... tas laikam ir tāpēc, lai būtu pārredzamāks ceļš, vnk. cilvēki pie tā nav pieraduši :)

Juglas satiksmes mezgls

Kristaps 06.10.2008. 15:01 | Komentāri: 0

Labdien!
Gribu izteikt savas domas un ari dusmas par to, kāda iemesla pēc ir vajadzīgi guļošie policisti iebraucot Juglā uz pagaidu tilta!? Vai tur nepietiktu ar ātruma ierobežojuma zīmēm?
Iebraucot 05.10.08 vakarā Rīgā nācās sastapties ar pamatīgu sastrēgumu jau no paša lieveikala \"Depo\" un nesaprašanā par notiekošo atklājās tas, ka pie vainas ir tie gulošie policisti pirms tilta. Vēl arī īsi pirms tilta policija bij aizturējusi autovadītājus kuri pārkāpa noteikumus un mēģināja apbraukt sastrēgumu pa labo ceļa pusi, kura ir atdalīta ar nepārtraukto balto līniju, un mašinas diezgan pavirši apturētas uz brauktuves, kur galu gala īsi pirms tilta darbojās kautkas līdzīgs 1.5 braukšanas joslām vienā virzienā.
Biju ļoti dusmīgs par policijas apturētajiem auto un vēl par tiem guļošajiem policistiem, kuri izveidoja diezgan pamatīgu sastrēgumu!
Varbūt ir kāds skaidrojums, kapēc viņiem tur patiešām jāatrodas un vai tiešām to nevar apiet ar ātruma ierobežojošajām zīmēm?!

Ar cieņu, Kristaps

jua

sergejs 04.10.2008. 18:03 | Komentāri: 0

juus esat nepatiesi

Jaunais gājēju tilts uz Jūr..

Ģirts 04.10.2008. 10:45 | Komentāri: 0

Sveiki

Atvainojos par traucējumu, bet .... braucot pa Jūrmalas šoseju abos virzienos, mani arvien vairāk sāk mulsināt jaunais gājēju tilts pie Beberbeķu ielas, tieši pie Rīgas robežas un lielajiem burtiem \\\'\\\'RĪGA\\\'\\\'. Respektīvi, cik noprotams no aiz loga redzamās ainas tilta balsti būs tieši uz trešās vai pirmās labējās joslas (nekad nevaru atcerēties, kura ir pirmā un kura trešā josla)! Turklāt abās šosejas malās! Nu, labi, ja ne gluži uz pašas joslas, tad tieši šīs joslas pašā malā līdz ar svītru! Ja tāds būs šis tilts un tā balsti atradīsies uz pašas joslas malas, tad tas ir pilnīgs sv...sts, jo domāju, ka daudzi tajos balstos vienkārši iestūrēs iekšā, ja lielā ātrumā (tur atļautais ir 90 km/h) radīsies ļoti liela varbūtība šos balstus taranēt. Domāju, ka viena lieta, ja šāds tilts ir kaut kur pilsētā, kur atļautais ātrums ir 50 km/h, bet, ja šāds tilts ir uz \\\'\\\'ātrgaitas šosejas\\\'\\\'\\\', tad man nav ko teikt ... Paldies, ļoti atvainojos, ja mani novērojumi ir kļūdaini un tilta blasti ir kaut kāda demo versija, bet šobrīd man izskatās tā, kā norādīju augstāk.


Ar cieņu, Ģirts

Luksafori uz Bauskas ielas

Kristaps 01.10.2008. 23:23 | Komentāri: 0

Ieteiktu kādu rītu (plkst. 8:00-9:00) ierasties Bauskas un Viesītes ielu krustojumā, lai palūkotos kāds sviests ir saorganizēts ar luksaforiem krustojumā, kur krustojas Bauskas iela un uzbrauktuve no Ulmaņa gatves. Visa Bauskas iela no rītiem stāv no Viesītes ielas līdz Skaistkalnes ielai un pat tālāk. Tas pats uz Viesītes ielas. Luksaforā degošais zaļais tiem, kas brauc pa Bauskas ielu nav īsti izprotams, jo tas ir nepamatoti īss. No Ulmaņa gatves uzbraucošais transports no rīta ir stipri niecīgs un krustojums stāv tukšs kamēr uz Bauskas ielas un Viesītes ielas ir korķis, kur šoferi viens otru apbrauc un veido avārijas situācijas.
Vakarā (pēc plkst. 17:00) situācija ir līdzīga, bet tad visa Bauskas iela stāv pilna no Jelgavas ielas līdz Ulmaņa gatvei.
Agrāk šādas problēmas netika novērotas. Problēmas cēlonis ir nepareizi organizēti luksafora degšanas intervāli krustojumā Bauskas iela / Ulmaņa gatves uzbrauktuve.