Ieeja :: Labirints :: Vēlos iebilst

Esi novērojis kādu nejēdzību satiksmes drošības jomā? Izliec savu sašutumu te:

Tavs vārds:

E-pasts:

Tēma:

Teksts:

Kods no attēla: Drošības kods (noklikšķiniet uz attēla, lai nomainītu kodu)

« Jaunāki

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186  187  188  189  190  191  192  193  194  195  196  197  198  199  200  201  202  203  204 

Vecāki »

sastrēgumi

Almants 22.05.2008. 08:23 | Komentāri: 0

Sveiki!Katru dienu braucu pa maršrutu ,kurš ved gar Nacionālo teātri uz Vanšu tiltu,kur pirms izbraukšanas uz tilta kustību regulē luksofors-taču iedegoties zaļajai gaismai lai nogrieztos uz tilta,iedegas ari zaļā gaisma gājējiem,lai varētu šķērsot ielu un tā visa rezultātā autovad;it;ajiem ir jāapstājas ,lai palaistu gājējus un pa šo braukšanai atvēlēto laiku labākajā gadījumā var uzspēt izgriezties uz tilta apmēram 3 automašīnas ,bet varbūt būtu lietderīgāk tanī vietā aizliegt gājējiem šķērsot ielu un novirzīt gājēju pāreju tieši pretim Naciponālajam teātrim kā arī automātiski atrisinātos viena sastrēguma vieta Rīgā,respektīvi-Kronvalda bulvārī,paldies, ceru uz sapratni!

Krustabaznīcas un Ropažu

Burst 21.05.2008. 20:40 | Komentāri: 0

Katru vakaru braucu mājās no darba Č-kalnā. Jātrāpa Mežciemā Vienīgā īsākā iespēja tagad tikt ir caur Krustabaznīcas ielu uz Brīvības.. Jo Teikā VĒL joprojām taisa lielo krustojumu. Protams priekšā sastrēgums. Ja tā tramvaja pārbrauktuve Krustabaznīcas un Ropažu krustā būtu līdzena, sastrēgums būtu daudz mazāks, jo pie zaļā signāla izbrauc tikai kaut kur 4 a/m. Korķis garantēts. Un kapēc ja deg papildskcija uz Ropāzu ielas - griezties pa labi, cilvēki nevar brauk taisni vai pa labi no Krbaznīcas ielas!!

Drošiba uz ceļa

Mudīte Rudzīte 21.05.2008. 15:49 | Komentāri: 0

Cik platai jābūt gājēju joslai uz ceļiem, ja tā norobežota no braukšanas joslas tikai ar balto nepārtraukto līnju?
Paskaidrošu situāciju. Sestdien nācām no muzeju nakts Turaidā uz Siguldu. Laiks ideāls – silts, lakstīgalas dzied, ievas zied, mēness spīd. Taču, kamēr nokāpām pa ceļu līdz īstai gājēju takai, mums garām un pretī pabrauca vairāki desmiti mašīnu, bet gājēju josla vietām bija ap 1 m plata, vietām 0,5 m plata, vietām izzuda pavisam (?noskalota). Tagad uzzināju, ka arī daži skolotāji piedzīvojuši nepatīkamus pārsteigumus – aizved rudenī klasi uz Turaidu, pastaigā pa muzeju, tad paskatās kartē, ka Gūtmaņala tepat blakus un ved visu klasi pa šito mazo maliņu lejā. Siguldas pusē vismaz ir divas iespējas kāpt pa trepēm, bet Turaidas pusē ir tikai (!) braucamais ceļš. Domāju, ka arī ārzemju tūristam tas varētu būt nepatīkams pārsteigums, un viņš mājās stāsta, lai uz tik bīstamām vietām nebrauc …


Mudīte Rudzīte

26465835

Kā gliemezis

Dace 21.05.2008. 14:00 | Komentāri: 0

Jau kādu mēnesi prakstiski visā Kantora ielas garumā jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz 30km/h. Es saprotu, ka šāds ātrums ir pie skolas, bet kapēc visas ielas garumā. Varbūt tad ielu uz reiz aiztaisīt ciet, lai neviens nebrauc? Nesaprotu šīs zīmes jēgu, ko ar to vēlas panākt.

velosipēda aprošināšana

krisitīne 21.05.2008. 09:34 | Komentāri: 0

Pavisam nesan iegādājos jaunu velosipēdu un tākā uzskatu sevi par ceļu satiksmes dalībnieku, gribēju savu braucamo arī apdrošināt, nu vismaz pret zādībām. Bet ak vai. Kā izrādās neviena no apsrošināšanas kompānijām šādu pakalpojumu nepiedāvā. Vienīgā iespēja ja apdrošinu savu īpašumu, varu velosipēdu iekļaut kā hobija priekšmetu. Tomēr tam apsalūti nav jēgas, jo izbraucāt ārpus mana īpašuma šāda apdrišināšana vairs nestrādā. Nu kādēļ tā? Bez tam ja jau likums nosaka, ka velosipēdists ir ceļu satiksmes dalībnieks, kādēļ nevar paredzēt arī apdrtošināšanu, ne jau protams obligāto, bet vismaz dot cilvēkiem iespēju. Kādēļ skūteru var apdrošināt bet velo nē?

Merķeļa sabiedriskā tr.joslas

Gunta 16.05.2008. 20:50 | Komentāri: 0

Jau kuro mēnesi cerot uz beidzot kārtīgi izvērtētām ceļa zīmēm un ceļa apzīmējumiem, sagaidiju tikai to, ka oficiāli (vai varbūt tomēr neoficiāli?) parādās paziņojumi, ka Merķeļa ielas posmā no Brīvības ielas līdz Valdemāra ielas krustojumam viena josla ir nodota TIKAI sabiedriskā transporta rokās, un par tās aizņemšanu tiks piemēroti stingrāki sodi.
Bet vai kāds vispār ir ieskatijies vienlaicīgi gan uz ceļa apzīmējumiem,kas uzpūsti uz ceļa seguma, gan zīmēm,kas karājas virs braucamās joslas?
Iesākumā - kad bija tikai ceļa zīmes, tās ļoti precīzi noteica, no kuras joslas drīkst griezties uz tiltu, braukt taisni vai gar Mākslas muzeju, un tiem,kam bija jābrauc pa labi - gar Mākslas muzeju, nebija nekādu problēmu tur nokļūt.
Bet pēc jaunās sistēmas ieviešanas, kas sākotnēji bija paredzēta, lai samazinātu sastrēgumus un nodrošinātu regulāru sab.transporta satiksmi, gan sastrēgumi ir palielinājušies, gan pieaugusi pilnīgi visu veidu transporta vadītāju agresivitāte.
Un vēl, kuriem noteikumiem tad būtu pareizi sekot, lai nenonāktu agresīvo maksātāju rindās, ja ir nepieciešams nogriezties pa labi (un nav arī aizlieguma tur griezties vieglajam transportam), kaut arī agrāk šim mērķim paredzētā josla ir marķēta priekš sabiedriskā transporta vajadzībām?

Rīgas apvedceļš

toms 14.05.2008. 13:01 | Komentāri: 0

Noskatījos Jūsu 26.03.2008. raidījumu, kur runājāt par krustojumu uz Rīgas pasažiera ostu (RPO), kur veicot kreiso pagreizienu uz RPO, asfaltā ir iestrādāts sensors, kurš iedarbina luksofora papildsekciju! Kā arī pēc tam bija sižets par Rīgas apvedceļu, kur protams ir Jūsu pieminētā probelēma, bet manuprāt arī uz šī Rīgas apvedceļa krustojumu no Juglas papīrfabrikas, un pārējiem, kur pagājušogad tika izlikti luksofori (kopā 3) un iekārtotas papildjoslas, ir veicami uzlabojumi! Iestrādājot tos pašus sensorus, kuri iedarbinātu luksoforu nepieceišamības gadījumā, lai uz apvedecļa izlaistu plūsmu, kas nāk no Rīgas, vai grib veikt kreiso pagriezienu uz Rīgu!!! Jo naktīs un maz intensīvā satiksmē arī šie luksofori strādā un braucot pa apvedceļu (ar vismaz atļauto 70km/h) ir jāapstājas pie sarkanās gaismas un jāstāv, kaut gan nevienai a/m nav nepieciešams uzgriezties vai šķērsot apvedceļu!!!
Paldies!

absurds Dreiliņos - aplis

Raita 14.05.2008. 09:09 | Komentāri: 0

Kārtējā nejēdzība - Dreiliņu jaunajās mājās, tostarp uz bērnudārzu DZILNIŅA, var nokļūt, izstāvot garas sastrēgumu rindas, lai izkļūtu gandrīz ārpus Rīgas un tad caur jauno apli \\\\\\\"lepni\\\\\\\" braukt atpakaļ. Problēmas gan iedzīvotājiem, gan bērnu vecākiem, gan audzinātājām, jo vecāki, tā vietā, lai kā agrāk - pa Deglava ielu braucot, nogrieztos pa kreisi, tagad meklē dažādus apkārtceļus un zaudē gandrīz 30 min. laika,
jo stāvēt mašīnu rindā uz DEPO veikalu kaut kā negribas, bet Biķernieku ielā arī vienmēr mežā sastrēgums. Varbūt var vismaz uztaisīt par braucamu jau iebraukto ceļu pāri pļavai no Ulbrokas ielas puses (gar ONNINEN), tikai pa to nevar piebraukt pie mājām. Vēl noderētu ceļš gar siltumnīcām uz SKY pusi no Dreiliņiem, bet vislabāk - kreisais pagrieziens no Deglava ielas. Es pati gandrīz katru vakaru mēģinu atrast \\\\\\\"optimālo maršrutu\\\\\\\" - pagaidām bez panākumiem.

luksafors

Anitra 11.05.2008. 20:12 | Komentāri: 0

Labdien, cienījamie Zebras veidotāji. Šodien, man lielu izbrīnu izraisīja luksafora darbiba. Braucot ārā no SkY & More, lai nogrieztos uz Duntes ielu ir uzstādīts luksafors, pie kura man nācās stāvēt desmit minūtes. Aiz mana auto un blakus esošā auto jau bija izveidojusies ļoti gara rinda. vai tiešām tā var būt, ka tik ilgi deg sarkanā gaisma? un kāpēc tad tur nav uzlikta zīme, ka ilgi jāgaida. bija arī tāds auto vadītājs kurš neizturēja un
aizbrauca pie sarkanās gaismas. es cenšos ievērot CSD noteikumus, taču arī es un pārējie neizturēju un jau gatavojāmies braukt pie sarkanās gaismas, kad beidzot iedegās zaļā gaisma. es jau domāju ka luksofors pēkšņi ir saplīsis, bet tā nav. vai tiešām pie šī luksofora ir tik ilgi jāgaida? p.s lai gan iepriekšējā reizē tam gaismas pārslēdzās ātrāk.
neko nesaprotu, kas ar to luksaforu tad tur ir?

Jaunais Deglavas ielas aplis

Edgards 09.05.2008. 15:34 | Komentāri: 0

Nezinu, vai ir pamanīts, bet kamēr vēl tikai top jaunais Deglavas ielas aplis, jau var novērot nākotnes nejēdzības. Mēģināšu aprakstīt:
1) kustībā pa deglavas ielu virzienā uz lubānas ielu krustojumu, tiek izbūvēts jauns deglavas ielas posms, kas beidzas ar apļveida krustojumu.
2) jaunais deglava ielas posms sākas no benzīna uzpildes stacijas Statoil un beidzās ar jauno apļveida krustojumu
3) starp benzīna uzpildes staciju un jauno apļveida krustojumu atrodas jaunais mikrorajons Dreiliņi ar 6`000 iedzīvotājiem un vismaz 1`000 automašīnām. Tais skaitā šajā mikrorajonā ir ierīkota sabiedriskā transporta līnija (6.autobuss) un divi maršruta taksometru līnijas
4) vadoties no jaunā Deglavas ielas izbūves darbiem dabā (jo detāl plānojumu tā arī nesanāca nekur apskatīt) izriet, ka iebraukšana šajā mikrorajonā un izbraukšana no tā būs iespējama tikai caur vienu pievadceļu, kas krustojas ar Deglavas ielas posmu virziena uz pilsētas centru (t.i. izbraucot no mikrorajona ir tikai viena iespēja uzsākt tālāku kustību - virzienā uz centru). Ja autovadītājs vēlas nokļūt virzienā uz apli (t.i. izbraukt ārā no pilsētas), viņš ir spiests turpināt ceļu virzienā uz centru līdz tuvākai apgriešanās vietai. Jo deglava iela dažādos virzienos ir norobežota ar metālisku žogu
5) tuvākā apgriešanās vieta atrodas aptuveni 400 m no izbraukšanas no mikrorajona.
Apgriešanās vieta ir ļoti šaura, divas automašīnas vienlaicīgi nevar veikt apgriešanās manevru. Šajā vietā jau tagad regulāri notiek satiksmes negadījumi, jo šo apgriešanās vietu izmanto autovadītāji kas izbrauc no Pļavnieku mikrorajona un vēlas nokļūt virzienā uz centru, kā arī Dreiliņu mikrorajona, kas vēlas nokļūt virziena uz Ulbroku.
Lieki teikt, ka gadījumos, kad šajā apgriešanās vietā grib iebraukt kāds smagais, tad kustība tiek traucēta abos virzienos.
6) ņemot vēra blīvu jaunā Dreiliņu rajona apdzīvotību, var secināt, ka jaunais Deglava ielas aplis būs piesātināts ar automašīnām, kas virzoties no centra puses virziena uz Dreiliņu mikrorajonu, būs spiestas veikt pilnu apļveida kustību pa jauno apli. Runāt par sabiedrisku transportu, kuru galapunkti atrodas šajā mikrorajonā pat negribas.
7) īsi sakot, cilvēki, kas ir projektējuši šo ceļu izbūvi nav ņēmuši vēra ļoti daudzas lietas, kā rezultātā tiks panākts Slāvu apļa korķu efekts, kā arī jauns melnais punkts uz Deglava ielas.
8) risinājusm būtu pietiekami vienkāršs, ierīkot regulētu krustojumu tajā Deglavas ielas ceļa posmā, kur tas krustojas ar izbraucamo ceļu no Dreiliņu mikrorajonu.
Kamēr iet būvdarbi, to vēl var izdarīt, taču tāda sajūta, ka tas tiks darīt tikai pēc tam, lai tādā veidā vēl papildus izgrūstu pašvaldības naudas līdzekļus un nejēdzību novēršanu vai arī iespēju kādam kaut ko nopelnīt.